Vítáme Vás na internetové prezentaci společnosti LAER - správa domů, s.r.o.
Doufáme, že výčet námi nabízených služeb Vás zaujme a zvolíte si nejvhodnější variantu, která bude splňovat Vaše očekávání a potřeby.
Proč firma LAER:
- Jsme společností s 30 letou zkušeností se správou nemovitostí
- Hlavní prioritou je spokojenost klientů
- Vytváříme správu přímo na míru SVJ a BD.
- Rodinná firma
- Společnost je registrovaná Úřadem na ochranu osobních údajů, registrační č. 000 318 12
- Společnost je pojištěna na odpovědnost za škody způsobené její činností do 5 000 000 Kč
Výčet základních činností poskytovaných při správě domu:
oblast ekonomicko – správní
- zastupování při převzetí veškerých dokladů u stávajícího správce (na základě zplnomocnění)
- příprava smluv s dodavateli služeb spojených s užíváním bytů a nebytových prostor (dodávka vody, tepla, elektrické energie, výtahů apod.)
- vedení evidence vlastníků jednotek (družstevníků) v programu SWAN
- vedení předpisu plateb, evidence plateb do fondu oprav a zálohových plateb za služby poskytované s užíváním jednotek
- vedení účetnictví v předepsané podobě pro Společenství vlastníků a BD, kontrola věcné a formální správnosti, zaúčtování všech účetních dokladů, zajištění jejich úhrad ve lhůtě splatnosti, kontrola bankovních výpisů, pokladních dokladů, interních dokladů, zpracování mzdové agendy, komunikace s finančními úřady, správou sociálního zabezpečení, zdravotními pojišťovnami
- evidence osob užívající jednotlivé jednotky
- předepisování plateb na SIPO, komunikace s Českou poštou a.s.
- zajištění vymáhání dlužných plateb a vedení přehledů neplatičů, upomínky, příprava podkladů pro soudní vymáhání
- kontrola dodavatelských faktur
- zpracování podkladů pro vyúčtování daní za příslušné zdaňovací období
- sledování termínů periodických plateb (pojištění domu, splátkových kalendářů a pod.)
- zajištění úhrad prostřednictvím internetového bankovnictví
- zajištění vypracování nájemních smluv na základě požadavku
- zajištění vypovězení nájemních smluv na základě požadavku
- zajištění oznámení změn jednotlivých vlastníků (družstevníků)
- zajištění pojištění domu
- zajištění odpovědnostního pojištění zástupců domu
- zpracování ročního vyúčtování služeb spojený s užíváním jednotek a dle dohody vyplacení případných přeplatků a předpis nedoplatků za služby
- dle dílčího požadavku zpracování podkladů a ekonomických přehledů pro banku poskytující úvěr na opravy domu
- dle dílčího požadavku vypracování návrhu na zápis změny do obchodního rejstříku včetně jeho podání na Krajském soudě
- dle dílčího požadavku přihlášení k dědickému řízení
- dle dílčího požadavku výpočet úroků z prodlení platby předpisu
- zajištění ustanovující schůze u notáře včetně vzorových stanov
- jednou ročně zpracování účetní závěrky včetně příloh
- zpracování daňového přiznání k dani z příjmu právnických osob
- zajištění organizace schůze shromáždění vlastníků a bytových družstev (pozvánky, presenční listiny apod.)
oblast technická
- zajišťování dodávek služeb spojených s užíváním jednotek (dodávka vody, tepla, elektrické energie)
- zajištění údržby a oprav domu
- zajištění odečtů vodoměrů popřípadě jejich výměny, zajištění odečtů poměrových měřidel na topných tělesech (ITN) v jednotlivých jednotkách
- zajištění provádění pravidelného úklidu společných částí domu kmenovými zaměstnanci
- zajištění provádění údržby přilehlých pozemků
- zajištění nepřetržité havarijní služby (voda, topení, plyn, elektro, výtahů)
- zajištění pravidelné plošné deratizace v domě
- zajištění znaleckých posudků a odborných posouzení
- zajištění pravidelných revizí a kontrol v daných periodikách a následně zajištění odstranění revizních závad
- provádění poptávkových řízení a jejich organizace dle dohodnutých podmínek
- provádění technického dozoru při realizaci a plánované údržby domu
- zpracování prohlášení vlastníka domu a jeho aktualizaci
- zajištění revitalizace domů
- zpracování podkladů k uplatnění státních dotací
- zpracování tepelných auditů